Filosiferar. ♥

Varför sover jag så konstigt?.. vad är det som gör att jag sover dåligt när kevin sover bra.. :/
jag grubblar, vänder och vrider klistrar och donar men hittar inte svaret..
Mina drömmar har bestått av bebisar som det hänt något, lämna mig ifred!! vill inte se sånt här på små bebbar..

Nåväl.. vi vaknade halv 7 åt frukost och mös. :)
Snart kan jag handla julklappar, längtar fruktansvärt, Kevin kommer få massor och en vecka efter får han ännu mer, *nyårsafton* hans födelsedag. :D
tiden går så snabbt.. ;o) !! ..
ska ta en lång mysig höst/vår?? promenad hämta ut mina klackskor och hämta ut mitt paket.
samtidigt som jag nog ska träffa natta en stund.. :) AND ringa och skälla ut ett företag, anledning är att någon beställt i mitt namn så jag fått påminnelse om att betala, har betalat 600 kr i onödan, jag kommer gå så långt att gå till polisen med det här om dom inte kommer med en rimlig lösning ! , då hänger deras företag lös!!

Hejs..
Susanne - Mamma till Roky » 2009-10-09 | 12:11:10
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Det har jag faktiskt inte kollat upp. Men det är nog olika, man får beställa från Ebay nämligen.



Att tatuera under tiden man ammar är nog heller inga problem. Såvida man inte tatuerar brösten vill säga. :P



Hon jobbade och stressade alldeles för mycket. Så när hon var i vecka 29 kände hon spänningar och så och ringde då upp sjukhuset och fick tid att komma in för koll. Och då var hon redan öppen 4cm, fast det hela slutade med akutsnitt. :( Du kan läsa om hennes förlossning och så här om du är intresserad; http://gammfi.blogg.se/2009/february/livet-blir-aldrig-som-man-tankt-sig.html



Åh, tack så mycket. :) Kram!

Sabina - Tyras mamma » 2009-10-09 | 13:18:22
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Ja det är helt sjukt!

Jo alltså jag har ju liksom högerklicksskydd eller vad det heter.



Kram

Madelene » 2009-10-09 | 15:48:21
URL: http://maddihz.blogg.se/

Tack så jätte mycket ! :) Ja, fast dom flesta säger att jag inte har stor mage alls :P barnmorskan säger att magen e fin :) lyssnar på henne :) hehe

Sanna Persson » 2009-10-09 | 21:33:24

hejsan. hittade nyss hit till din blogg..

fick nyss veta att jag är gravid, är 18 år, snart 19 år. och är tillsammans med killen sen snart 5 år tillbaka..



eftersom att du är en ung mamma skulle du kanske vilja hjälpa mig med en del frågor? :)



1. Vart vänder man sig när ens föräldrar sviker en och säger att abort är det enda valet för mig?



2. Jag tänker behålla mitt barn, oavsett vad andra tycker. men hur gör man med pengar? boende m.m?



3. jag tycker du är riktigt fin och fräsch och din bebismage är så vacker på din kropp.. :) har du några mer tips till mig so nybliven gravid ute i den stora stygga kritiska världen?



tack för att du tar dig tid.. Många kramar och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback