ooh vilken härlig dag, nana na nana na na :)
Alexandra gjorde min dag igår, tack gumman ! alltid lika mysigt att umgås med dig så mycket skratt !! :)
i love you huney <3 finns nog ingen finare vän och bättre gudmor. :)
på söndag kommer min älskade mormor som vi saknat i evighetens tider, inte så lätt att träffas när hon bor i finland.
jag hade såna kramper i magen igår, gjorde så satans ont blev lite orolig men har ju fått så ett par gånger då och då, det gick över under natten som tur var. :)
inget får ju hända den lilla ! njuter av varenda dag :D , gubben håller alltid på magen och pratar lite, hihi sötis !
och lilla kevin är en vild liten sak, han stog på alla fyra och gjorde en klumpig grej, ramlade framåt med ansiktet på mattan och började stor gråta stackarn, lite tröst sen skratta han som ingenting hänt. klumpiduns <3
Mössa, vantar och halsduk är det dags att använda, riktigt kyligt ute 0 grader imorse och 2 grader nu BRR!! , men vi ska ta en liten promis sen jag och lilla kevvinen innan jag ska packa upp mer saker, måste handla lite också..
nu ska jag leka lite med kevin efter att ha shoppat lite på internet. :D

Pussen och kramen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback