Det där !


20 saker ni inte visste om mig



Jag har insett att min senaste kyss: Gick vidare till sängen :p
Jag pratar: För fullt om allt mellan himmel och jord, non stop .
Jag avskyr när folk: sviker eller går bakom ryggen på någon!
Min/Mina bästa vän/vänner är: Alexandra är bästa vännen, dom riktiga vet om att dom står mig varmt om hjärtat!
Min första vän heter: oj, hur ska jag minnas?, Camilla tror jag. :)
Kärlek är: Det bästa som finns, kan verkligen göra ens liv till en sol <3
När jag borstar tänderna: 2 gånger om dagen ibland 3 .
När jag lagar mat: oh smarrigt !
Jag tänder på: Min älskade älskling med hans fina runda rumpa och stora armar :D
Jag är rädd för: att något hemskt ska hända dom jag älskar, annars spindlar och sniglar :p
Den värsta känslan är: Att det ska hända något dåligt.
Den bästa känslan är: Min älskade familj <3 :D
Jag är bäst på: att ge kärlek, ta hand om mitt barn m.m
Jag är sämst på: att ljuga och inte säga vad jag tycker.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En vit tiger eller ett lejon !
Min mobiltelefon är: Sony eriksson W995
När jag vaknar på morgonen: Käkar jag frukost med familjen och gosar lite.
Just nu tänker jag på att: gå och sova :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback