brr brr

19/10-2009.
Det är måndag och det regnar och är kallt ute,
Kevin kollar på tv och latjar med saker och jag försöker få reda på varför inte datorn tar högtalarsladden efter en ominstallation.
igår(söndag) hade jag en fruktansvärd migrän som gjorde mig illamående,svag och ljuskänslig,
brist på sömn kan man ju tala om, inte bara att jag mådde illa,hade fruktansvärt ont bakom ögonen och huvudet och inte kunde äta så vinner jag på binogolotto 100 kr,
inte mycket men jag vann igen och det är huvudsaken jag måste ha tur i det där,
nåväl ska dom där 100 kr in på spar kontot. :)
Kevin sov jätte dåligt inatt igen så får nog köra mina kurer igen,
så eftersom de är så kallt och grått ute så ska vi bara mysa och ta en promis till bvc kolla när vi ska vara där och till ica och hämta ut den 100-ingen.
i slutet av november början av december blir det julklapps handling :D *äntligen*
kramis.

Karin - Mamma till Nova » 2009-10-19 | 09:47:00
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Härligt med bingolottovinst =)

Sv: Ja, den klänningen kanske är lite mer "julig" =) /Karin

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-10-19 | 12:03:56
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Naaaaw..vad mysigt! :D Saknar min mage ibland, när man fick se den växa osvosvosv ;D



Jag slutade amma Kevin när han var typ 2 månader om jag inte minns fel :)

Måste bara fråga..hur gammal är din Kevin? ^^



Kraam

H

Hannele - Mamma till Kevin ♥ » 2009-10-19 | 14:09:02
URL: http://hanneler.blogg.se/

Brrr...julklappar :P Jag vet inte ens vad jag ska köpa till kevin :P hhaa..



Svar:

Slutade amma för att jag blev för stressad och det kände Kevin och sånt vill jag inte att Kevin ska känna och för andra orsaker också..men det är ne lång historia :)



Oj en stooor pojke :D Min är fyra månader och 9 dagar gammal ^^



Kraam

H

Emma - ung mamma till william » 2009-10-19 | 14:58:12
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

OKej.. jo jag fick också järntabletter men det hjälpte bara lite. Jo vi mår jätte bra, william har börjat gå hyfsat mycket i gåstolen.. Vad har ni gjort i helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback