blöt strumpa.

Ja faktiskt!
Storebror ska allt vara på mina fötter och bita, vad är det som är så roligt med det?
jo han är lätt road och skrattar åt minsta lilla! =)
Min kung igår sa när han kom hem *jag kan gå 16tusen mil till dig* , älskling du är vackrast, eller vi är vackrast när vi trallar där hand i hand med vår lilla son i vagnen. =)
nu har vi iaf köpt 4 gigs minneskort till kameran så mycket bilder kommer det bli härnest hehe,
Jag längtar som sjutton till dopet på lördag, ni två är inte bjudna hur nära ni en står denna familj egentligen så imorgon när far fyller år så ska den firas på kina resturangen så vi slipper träffa er! 
Ni eller snarare DU är inte värd den lyckan vi har,
du har verkligen allt vi hatar hos en människa, du ska alltid vara där trampa på min mor lika lätt som när du går, du har alltid någonting att klaga på i den här familjen och du försöker manipulera hennes söner,
du har lyckats på en men vet du? är han så dum och vänder ryggen mot sin egen mamma som skapat honom för en häxa som dig, det är just vad du är den sista personen man skulle gråta för om du försvann, jag skulle ALDRIG fälla en tår för dig du är inte ens värd den här världen.
min mamma är stark och står rak ryggad mot dig för vår fars skull,
hur är du funtad i huvudet överhuvudtaget?,
Nisse valde alkoholens väg och rymde till gotland för att slippa dig du slog sönder hans inre och ni var ändå gifta,
han dog pga DIG, när han låg på sjukhuset levande död så tänkte du göra skildsmässa men du drog tillbaka den för du visste att han skulle försvinna och du skulle få pengar,
att säga *det är så skönt att få pengar när man varit fattig*,
hur kan du säga så? han var den enda vettiga i den familjen och du dödade honom med ditt trashiga liv,
min mor satte dig som barnvakt när vi var små, du gjorde så jag blev undernärdig för du gav varken mig eller bröderna mat och läkarna gav min mor skulden sen dess har du aldrig fått passa oss,
du är en SKAM för hela den här familjen, du försökte splittra mina föräldrar men tro mig dom är starkare en allt,
dina ord kommer inte någon vart alls, pengar och alkohol är det som betyder för dig,
du är en äcklig värdelös oh det finns inte ord för dig JAG HATAR DIG , VI hatar dig!
Att du ens kunde komma på min brors studentbord hemma och bara ta min son ifrån mig och sätta dig och hoppa med honom och försöka få han glad,
Jag blev chokad och kevin mådde rent av dåligt och blev hur ledsen som helst,
hur kan du göra så? du är ingenting för han, han ska inte ens veta vem du är!
VI ÖNSKAR DIN DÖD !! , visa inte ens ditt ansikte här igen då blir du utkastad med huvudet före vill jag lova!


Hur som helst jag var tvungen att agera av mig lite,
nu ska vi ner och äta, måste stoppa i mig en lergigan först uh,

kramis.
Susanne - Mamma till Roky » 2009-10-15 | 13:26:27
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Ja, precis. Älskar att leka i snö, så länge det inte är blaskig snö. ;)



Ska se om jag kan fixa någon bild idag, har så fruktansvärt ont i ryggen av någon anledning, kan inte riktigt böja mig ned. Men kanske att Daemon har lust att hjälpa mig när han väl kommer hem. :)



Ja, jag och Daemon gifte oss den 15 maj, två veckor efter det kom Roky, hehe.

Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3 » 2009-10-15 | 13:28:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

sv: Ja det va väldigt tungt för kroppen i slutet. Har varit ganska så stor båda graviditeterna och haft foglossnig som bara den, så kan ha varit därför. Gick upp 30 med den första och 24 med edn andra^^ Sen har ja haft lite "problem" under båda graviditeterna så det tar ju det med.



Ja det är gulligt när storebror vill hjälpa till :D Detär supermysigt att se syskonkärleken mellan dom med, man blir så glad :) Till en börja va det jätte jobbigt, eftersom miliam inte accepterade att det kommit en till bebis, men nu går det jätte bra :)

Kram

j » 2009-10-15 | 13:52:02

tråkigt att du känner så för henne.. egentligen ska jag inte lägga mig i, men nisse brann väl inne?

jessica » 2009-10-15 | 13:52:23
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

de var jag som kommenterade..

Madelene » 2009-10-15 | 14:23:06
URL: http://maddihz.blogg.se/

Oj. det där lät inte alls roligt.

Skönt att skriva av sig ibland. kram

Madelene » 2009-10-15 | 14:40:56
URL: http://maddihz.blogg.se/

hoppas det blir bra!



Haha jaaag ääälllskar ägg. om man tar bort "navelsträngen" haha...

Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3 » 2009-10-15 | 16:55:10
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

sv: Med Miliam fick jag havandeskapsförgiftning och blev inlagd, tråkigaste stunden i mitt liv att bara ligga där och vänta på att bli igångsatt :P Sen själva förlossnigen gick inte så bra, så det tog oxå ganska hårt på min kropp när jag väntade Milton.

Med Milton så vände han sig så fick vända tillbaka honom, så jäkla obehagligt! Höll på att svimma:P Du kanske med har gjort vändning ?

Kram

Susanne - Mamma till Roky » 2009-10-15 | 17:46:50
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Haha, ja. Han jobbar dock med studion större delen av dagarna. ;/



Tack så mycket!

Det enda som kostade för oss var att komma på något nytt efternamn, och det kostade 1500 kr om jag inte minns fel. Men om ni ska ta något utav de efternamn ni redan har nu kostar det inget.

Men först och främst måste man göra en hindersprövning för att se så att inga hinder för giftermålet finns. Efter den är gjord är det bara att boka tid med en vigselförrättare (när vi skulle gå och boka tid fick vi tid redan dagen efter :P).



Vi hade en borgerlig vigsel (http://www.brollopstorget.se/Vigseln/borgerlig.php) i stadshuset och det är kostnadsfritt, man måste dock ha minst två vittnen till det hela. Det spelar ingen roll vilken man väljer som vittnen, så länge de är över 15 tror jag det var. Om det inte var 18. :) Så om det är släktingar eller bara vänner spelar det ingen roll.

L* väntar bebis » 2009-10-15 | 17:49:15
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Sv: tack så mkt, allt bra med dig idag?

Emma - mamma till william » 2009-10-15 | 18:16:54
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Hej, tack, nej min släkting har gjort den till mig, är inte så bra på att designa själv min blogg. Hon designar andras bloggar. Har henne länkad på min blogg: viktoria hjort. Allt bra med dig?:)

Jennie » 2009-10-15 | 18:40:53
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

shiiit vilka ord :o men det är bara bra att skriva av sig (: om jag ska vara ärlig så tog jag åt mig där , min mamma är typ så bara bara alko alko alko .... :( shit jag vet inte hur man svarar här :$

Marie Nellie´s Mamma » 2009-10-15 | 21:44:38
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

tack detsamma vännen :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback