Besök.

Godkväll !
dags för mig att sova snart efter att ha nattat grabben och stora babe somnat,
ännu en dag avklarad,
lilla veronica kom till oss runt 09:00 imorse lekte lite med kevin medans jag gjorde mig ordning. :)
vi begav oss till handen och shoppade massvis med kläder till kevin för present kortet han fick i dop-present, ganska mycket nöjd !! jag var bland dom första som köpte den där URSNYGGA västen med blått fint tyg fram, den var så snygg och passade så bra till sin glittriga shjorta. :) 
dom ska han ha på sin födelsedag Nyårsafton om inte alla vet det redan. ;o) ..
efteråt åkte vi till mvc där det första som flög ur mig va - jag är i vecka 17 och jag har drömt om att fått lyssna på lillplutt .  hon tyckte självklart att vi skulle göra det,
lite svårt i början med tanke på att den åkte runt hela tiden men hjärtat hördes lika fint som kevins, 147 slag/min, någon tår i ögat och ett stort leende på läpparna,
det kändes helt ärligt som en tung börda lyftes över axlarna, har väntat så länge på att få höra dennas hjärta. =D

tänkte bara dela med mig av min underbara glädje.. nu ska vi krypa under täcket kolla klart på SOS GUTE och sen sova för natten. <3 kramis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback