21/10-2009

Äntligen fick jag tag i bvc-tanten,
jag hade i vilket fall som helst varken missat dag eller tid, skulle dit 30:e oktober,
allt krångel var pga den gula lappen som försvann under flytten. :/
åter igen vaknade jag inatt av att kevin satt sig på knä i sängen och gnällt av någon anledning tre gånger hände de, sista gången vakna jag kl 08:00 av att han står och kollar på mig i sängen och skrattar,
BUSUNGE !! ;o)
så nudå, ja han ska sova lite och vänta på tant sandras samtal så vi kan göra oss redo att träffa henne nu när hon kommer till stockholm. :) så mycket vi längtat!!
Hon träffade oss i slutet av min graviditet oh du det var länge sen!! Killen kidnappade min tant. =')
Håller tummarna på att jag vinner budet !! jag ska ha den, så är de bara.
Nu ska jag göra ordning mat och slänga in en rulle medans prinsen sover. :)
kramis.

Angelica » 2009-10-21 | 11:49:38
URL: http://vivalasloco.blogg.se/

Babysimmet var hur roligt som helst! Albin skrattade och plaskade som bara den! mysigt att bada tillsammans =)

Angelsound kan man säkert köpa ganska billigt på blocket eller tradera, har tittat lite på google men hittar ingen leverantör... men kolla blocket! =)

Susanne - Mamma till Roky » 2009-10-21 | 14:09:10
URL: http://ultrapid.blogg.se/

sv; Jag var inte tillräckligt snabb att fixa mat och ge honom uppmärksamhet. ;)

sandra » 2009-10-27 | 11:49:38
URL: http://slmslmslm.blogg.se/

Men åhhh, jag ville ju träffa er, jävla skit. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback