i walk the line.



du är verkligen det bästa som hänt mig! ingen värld utan dig, inget liv utan dig. <3

jag mår väl rätt skapligt nu iaf. Tagit medicinerna och slagits mot min räddsla hur dem påverkar barnet.
Läkaren sa dock att det inte skulle påverka men som en mamma så har man ändå räddslan där.
får hoppas att de inte är för tidigt att röra tanden imorgon som sagt så jag blir av med detta obehagliga.

3 dagar kvar till rutinultraljudet och vi är så spända av längtan. :o)
vad tror ni de är för något i magen? flicka eller pojke . undrar vilka som har rätt, de får ni reda på om 3 dagar.
spännande . i know! tänkte lägga mig i soffan nu och ta min angelsound och lyssna på hjärtat så jag blir lugnare.

kramisar!
Madelene » 2009-11-16 | 16:25:53
URL: http://maddihz.blogg.se/

Jag tror att det är en till pojke :) har ni tänkt på några namn ? :) kramar

jessica » 2009-11-17 | 20:23:12
URL: http://jlethin.blogg.se/

Jag gissar flicka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback