i lav yu . :)

Ja. vart ska vi börja. Har väl inte direkt fått mycket sömn och de känns överallt. älsk snarkade och de var omöjligt att få han tyst så jag drog på mig byxorna ställde babyvakten vid kevins säng och gick upp & la mig på soffan med mitt illamående.
sedan gick jag ned som en död zombie när kevin vaknade. Gick in i allting, det var mindre kul.

Frukost time sen var de bara att kläd på oss,borsta gaddarna och kissilissa och byta bajja blöjor sen dra till tandläkaren med älsk och kevin.
dem fanns med mig som stöd. Visste att jag skulle få ta bort tanden, var RÄDD så bäbisen sparkade för fullt av detta men lugnade mig för tandläkaren var svensk och otroligt trevlig.
efter 3 bedövnings sprutor röck dem ut den gud så skönt att slippa denna inflammation.

Ska dock fortsätta antibiotikan eftersom de gick så långt. nu hungrar jag ihjäl och väntar på att nettan ska komma med lunch som jag får försöka äta. HELT bedövad och snurrig i huvudet.
magen har ställt in sig på att knappt inte kunna äta så får se hur detta går..

Meya » 2009-11-17 | 18:50:45
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Vad tråkigt att min vaccination gjorde dig så upprörd. Jag var mycket tveksam till att ta det men jag och min barnmorska, läkare och sjuksyster har gått igenom detta. Som gravid ligger du i riskzonen, speciellt när du i längre gången i graviditeten då dina lungor (och andra organ) trycks ihop för att göra plats åt bebis. Detta gör att skulle jag få lungiflammation , som är vanligt att drabbas av när du ligger i riskzonen, blir konsekvenserna mycket allvarligare. Hade jag drabbats av en lungkollaps då skulle inte bara mitt liv ligga risigt till utan även mitt barn. Nu känner jag att jag vill inte riskera detta och efter många rådgivningar valde både jag och min pojkvän skyda oss. Även för att vara skyddade när Frank väl kommer ut...

madelene » 2009-11-17 | 19:22:58
URL: http://maddihz.blogg.se/

Du måste ju skriva direkt när ni vet :) är jätte nyfiken :D kramar

Elin » 2009-11-18 | 00:40:24

Du berättade förut att ni inte hade talat om för din killes föräldrar att ni väntade en till, eller har jag fel:P?`Undrar därför ifall ni har talat om det än och vad sa dom isånafall:)? Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback