vissa människor alltså ..

Som sagt vissa människor alltså,
Vet varken ut eller in,
 Tror att man inte är kapabel till något för att man är snäll,
Men hur fan skulle världen se ut om alla var förbannade hela tiden och hotar,
 inte speciellt bra va?
Hotar en via tele är så jävla kaxig,
Beteer sig som barnrumpor byter tele med varandra,
 När den ena pratar skriker den andra i bakrunden så totalt patetiskt,
Dom verkar "Tuffa " inför varandra, Får höra " jag har ätit upp såna som du förut så passa dig ",
Vad kan man göra mer en att skratta,
Lilla gambian bara för du är black så är du inte ett dugg farlig haha,
 Larrviga små ungar,
 skratta bara och tänkte för mig själv * haha försök ät upp mig " ,
Fattar inte att invandrare tror dom är så jävla farliga bara för dom är svarta,
 Dom kommer hit till sverige och förstör,
då får dom skylla sig själva om dom blir hatade av svenskar,
Nog om dom idioterna,
och JA Jag har SVENSKT blod och SVENSKT HJÄRTA, jag vet SVENSK lag !
Behöver jag säga mer en att sverige är vårt land,
 invandrare är bara smuts som tar bort den blå gula färgen!!
Kan säga dig svenskar är nog farligare en er bara att vi har respekt och kärlek !

Idag då.
Då gör vi ett nytt försök med att åka till skärholmen,
Ska göra avtryck av hans fötter också,
Funderar faktiskt på att Ha hans fot / Hand någonstanns på kroppen med hans namn och ett flame hjärta i tattuering,
Skulle vara schysst faktiskt,
Han försökte krypa i morse och blev arg när det inte gick haha söt han är =)
Nu sitter han i baby sittern och suger på sin hand och kollar på mig och skrattar =P
Han har ju börjat gilla sitta upprätt mycket nu för han ser mer och är med i vad som händer runt omkring. <3

Kevin pratar med sin mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback