in my head :/

Fy fan vilken mardröm jag hade då.
Jag hade dödat en person,
Inte kunnat rädda ett barn, Så blev jag psykopat och hamnade på mentalsjukhus,
Jag var tvungen att vara i mörker .
Dom besökte mig på nätterna som spöken.
Dom gav mig order om att döda professorn som hade hand om mig,
Jag hade gömt mig i en Gardarob så när han kom in Dödade jag Honom och skrek "YEES"
och jag kunde inte vakna ur drömmen först jag var i ljuset.

Jag var Helt kallsvettig när jag vakna och la mig mot tony i soffan,
när vi skulle gå in och lägga oss fick han hålla om mig hårt.
Det var scarry alltså =/ .

Han sover fortfarande och jag matar Kevin,
Ska snart ut och röka,
Kevin  Vände sig helt från rygg till mage idag, Han är duktig min prins =)
Robinson ikväll som vi ska kolla på och mysa i soffan med godis och läsk eller kanske en cider. =)

Pussen och kramen !!
Melissa » 2009-03-21 | 22:30:42
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

fy fan va hemskt gumman :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback