i'm yours !!

Du är min Ängel från Novan !
Måste bara skriva av mig,
Jag var dum och missförstog det igår,
Inte alls så att han snackat skit om mig,
Jag är som en Amstaff känner jag minsta fel eller ser ett litet fel då hugger jag och släpper inte först personen lider.
Tony berättade för personen att jag var bra i min mamma roll,
Förlåt min älskling att jag lät dig lida så mycket,
Jag älskar älskar älskar dig min sol !
Kämpar tillsammans med dig med Vår son,
Tillsammans är vi oslagbara, Ni är mitt allt som gud sänt mig, Låt ni aldrig försvinna från mig .

Idag blir det iaf klippning och sola wiie äntligen blir man normal igen. =)
Anett dyker upp 11:30 med donken, innan jag åker iväg till västerhaninge. =)
Kevin ligger nu återigen och sover här i soffan på sidan,
Ser så himla gosigt ut.


JAG ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback