i'm sorry ! ;)

Hej allihoppa.
Jag ber om ursäkt om jag inte varit inne och skrivit regelbundet eller på ett tag,
Men Det har varit lite mycket nu dom här månaderna så jag är fortfarande ganska trött sådär och orkar inte,
yeye, shit happends, så är det att vara små barnsförälder man orkar inte alltid lika mycket,
Ett barn tar ens tid och vill ha kärlek och närhet i princip hela tiden. :)
Sover dom så sover dom oftast 2-3 timmar om ens det, jag har tur Kevin blir trött vid 6 han får mat sen sover han till 4/5 på morgonen, men på dagen sover han ytterst några timmar vaknar till och från. :)

Han blir 11 veckor på onsdag,
Han vägde 5355 kg och var 61 lång för två veckor sen. :)
Han har fått sin pappas långa ben det är en sak som är säker. :)
Det är så kul att se hur han utvecklas för varje dag som går, Alltid lika mysig och så underbart fin ! <3
Han skrattar jätte mycket han gillar att gosa och han älskar att bada , han äter extremt mycket haha vår tjockis !
Han kan kräva lite mycket ibland MEN jag är fortfarande världens lyckligaste och Glad över att ha en sån vacker son.
Så ni vet så har min och tonys relation varit fram och tillbaka väldigt mycket,
Det var lite konflikt mellan oss för 2 veckor sedan han bor nu på ett annat ställe och jag bor i min lägenhet med kevin, han kommer hit varje helg och umgås med oss och myser med oss. :)

Just nu sover kevin med sin napp och lär vakna 4/5 igen,
Tappar han nappen så suger han snabbt på tummen och somnar om. :)
Sitter här och dricker varm oboy med grädde och väntar på att choklad puddingen ska stelna klart. :)
Måste erkänna att jag saknar kevin redan! En dag utan han är ingen dag för mig, klarar mig inte utan han. <3

Nu ska jag nog gå ut och röka en liten ciggah niggah haha,
Men såklart ska ni få en bild på vårt underverk vår ögonsten! <3


Puss och Kram från mig och lilla prinsen ! =)
Nathalie » 2009-03-16 | 15:02:39
URL: http://knasmamman.blogspot.com/

fan va söta ni är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback