i'm Heppy ! =)

Dagen idag !!
Kevin sov som sagt hela natten från 18:00 igår till 08:30 idag,
Vaknade och ville ha nappen ett antal gånger bara =)
Dels så hade han lagt sig på sidan för han tyckte han sov bättre så antagligen. =p
Nu Sover han sött här bredvid med nappen i mun och sträcker på sig lite då och då,
Han håller nog på att vakna . =)

Idag ringde jag min barnmorska och ska dit imorgon,
Så det var skönt att jag fick tid så snabbt. =)
Sen har jag möte idag klockan 13:00 angående ekonomin,
Efter det ska vi bege oss till skärholmen och handla =)
Längtar tills den 27 då mina pengar kommer igen !

En Rolig Sak bara =)
Kevins pappa är lite komisk,
I söndags så hade jag lagt kläderna i ordning i tvett korgen,
Längst ner var vit tvett och ovanpå var rosa,
Tony fick för sig att slänga in allting i tvettmaskinen, och tänkte inte alls på ordningen,
När jag skulle ta ut tvetten så var hans Vita D&G kallingar rosa och Kevins nya ralf and loren vita tröja jag köpt dagen innan var rosa dels mina vita strumor och kevins Body,
Haha Tony var så förtvivlad och sa " Men Wicky åh det var inte mitt fel " Så gjorde han ledsen min . =)
Haha han är så söt ibland den där ! .

Pussen och kramen från mig och kevin !

En bild på Kevin när han skrattar !
Melissa » 2009-03-24 | 09:01:16
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

haha typiskt killar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback