i love you !

i love you Kevin ! .
Han håller på att vända sig helt nu, helt otroligt.  =)
Han har också kommit in i klagar fasen nu och håller också på att testa sin röst haha,
Han är så söt, han vaknar 5 på morgonen och är klar vaken och vill inte alls sova, så jag lägger han bredvid min.
Idag vaknade jag upp av att han gav ifrån sig ett konstigt skrik som jag aldrig hört förut, men det är ju bara han som testar sin gräns på rösten. =)

Ingen mens på en vecka imorgon, det känns ju wierd alltså. =/
Ingen mens verk heller för den delen, bara lite öm vid äggstockarna och illamående.
Vi får se om den dyker upp här snart, den kan ju bara vara väldigt försenad.
Nu sover Kevin i sängen hära,
När han vaknar ska jag bara ge han mat sen åka till skärholmen och handla till hans mage och mat till han.
Sedan kommer Tony hit, så himla mysigt att duscha med han ;D i like that !!
Jag är nog lite klantig av mig, men man får dåligt minne av att vara småbarnsförälder,
Glömde stänga av plattan inatt igen när jag koka flaskor, men som tur var så hade det bara bränt fast lite och inte blivit hål en, det känns ju lite konstigt om jag ska åka till babyland igen och köpa ytterligare två haha. ;)

Nejdu, nu ska jag nog röja undan här lite =) Kram .
Melissa » 2009-03-20 | 12:21:00
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

lyckat gumman du å dina bränna flaskor hyss :p

varför gör du inte ett gravvtest för?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback