i get you !!

NU är jag här igen.
Helgen har varit mysig men god mat och gott att dricka,
Visserligen blivit väldigt förbannad på folk som yttrar sig,
Folk som känner mig och vet hur jag är,
Vet också att jag kämpar med att kontrollera min ilska,
Jag har inte kommit så långt med den saken det är verkligen svårt och går ofta över styrd och tänker inte innan jag agerar eller vräker ur mig saker till folk runt omkring, tänker efteråt men skiter it att jag vräkt ur mig det.

Idag är idag återigen arg.
Vi såg idag att sverige och portugal blev oavgjort,
Fast hellre det en att Sverige förlorat, DUKTIGA SVERIGE !!
Som sagt nu sitter jag och återigen är arg på pappan till mitt barn,
Samma sak där som jag berätta här uppe om min ilska,
Men jag blev väldigt arg att Varken han eller personen han skriver med vågar stå för saker och ting,
Han sitter och säger det ena och det andra om henne dels att hennes unge inte är söt,
Han sitter och snackar skit om sin egen flickvän till henne och pratar om sina problem med henne,
Då tänker jag såhär, vad är det för stil han kör med egentligen? =/ Ingen vågar stå för något,
Sen ska jag skratta eller gråta? ,
Jag har då inte gråtit en bara skrattat och känt mig väldigt ilsken emot dom två,
Nu ringer han konstant men jag svarar inte för jag vill att han ska känna något ont !!
Det är då inte jag som gjort fel i det här,
Utan det är HAN som har gjort fel genom att skriva och hålla på sådär,
Jag har all rätt i världen att vara arg och inte svara till han just nu eller?
Och hon då, som säger till honom att hon inte vill ha mess från mig,
Haha va, jag är hennes barndomsvän hon har mitt nummer och jag tycker hon kan ta det med mig ist.
Jaja thats life, andra växer upp saktare.. 

En sak ska du veta, Jag ger dig exakt det du förtjänar som du gett mig nu !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback