Feel for you !!

Jaha så var det dags tillslut
Mensen är välkommen idag och den kom,
Nog bara för jag skulle till Mvc haha =)
Men jag lider inte, lite besviken blev jag,
Men tycker jag kan vara smal ett tag till nog.
Jaja så kan det gå när inte hatten är tillrekligt på ;)

Kevin och jag
Ska till skärholmen med Rebecka och Olivia. =)
Måste köpa cigg och kanske ny hårfärg,
Färgade ju håret igår men en flaska räcker inte till mitt långa långa hår,
Sen är det bara klippning kvar i veckan så är man snygg i håret =)
Får pengar imorgon ist för den 27:e hehe det är bra det.
Så kanske vi ska åka till Jackie idag också, får se är lite trött men det ändras nog. =)
Vill ju inte direkt missa Andra Avenyn, den är ju så himla bra händer nya saker hela tiden haha aldrig något slut. =)
Det är en bra serie om man är Gravid och inte har något att göra på kvällarna eller om man bara är jätte trött och vill ta det lugnt framför tv:n kommer varje tisdag 21:00 till 21:45 .

Tony min Man och pappan till mitt barn.  

Ända sen jag träffade dig hemma hos walle,
När du kolla på mig, sökte ögonkontakt hela tiden och pratade blygt med mig,
Blev jag Totalt förälskad, Började tro på kärlek vid första ögonkastet,
Var också lite blyg vågade inte riktigt ta sånt mod att ta kontakt på så sätt riktigt,
Tiden gick och jag träffade dig igen hemma hos anders,
Vi pratade och var väldigt närgångna i soffan, en kyss och jag blev totalt varm i hela kroppen,
Efter ett tag skulle jag gå hem men du ville ha mig kvar och sa att du inte ville jag skulle gå,
sen tog jag ditt nummer ifall att liksom. =)
Måste säga att jag är glad att jag gjorde det, Minns att tiden gick,
Jag träffade sandra och vi sökte efter en fest, jag kom med förslaget " Vi kan höra med tony han festar nog" ,
Du var dock hos din syster och därefter började vi prata konstant och det var så underbart,
När vi sågs igen hade du köpt En nalle hund med boxningshandskar på och sprutat din perfym på,
Sen hade du köpt ett silver armband, sen köpte du rosor konstant och sa att låten " No promises " var tillägnad till mig,
Allting var så jäkla underbart, i'm fall in love with you !! redan första gången.
Kände direkt att du var den rätta! Redan sen första gången jag såg dit har jag älskat dig så högt upp !!
Aldrig gett upp hoppet för dig, den första jag kämpat för så länge!
Jag älskar dig Tony Mathias Åslund, Min man och Pappan till mitt barn ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback