Brun igen :)

Så nu är jag nöjd.
igår träffade jag ju Veronica,
Hon passade Kevin medans jag klippte mig,
Jag blev verkligen kanon nöjd med frisyren. =)
Men när vi skulle gå därifrån ville inte alls kevin ligga eller sitta upprätt i vagnen.
Så jag tog på mig bärselet och han somnade där i sötnosen,
Det var riktigt mysigt att gå så med han,
Men en nackdel var ju att jag inte kunde röka. =(
Nåväl, vi gick till pizzan och delade på en pizza och kevin fortsatte sova i bärselet,
Efter det var Veronica barnvakt medans jag solade i 20 min,
Men jäklar vad jobbigt det var att vara utan Kevin så länge, Fy vad hemskt,
Jordens undergång, men Jag litar ju på Veronica. =)
Hon avlastade mig lite och bar kevin lite då och då, Tack gumman.
NU är jag riktigt nöjd med mig själv,
Ska börja sola Regelbundet,

Imorgon kommer ju Veronica hit förmodligen och ska sova här,
Möter henne på söder så åker vi till Hornstull och spanar in apollo solariumet väldigt billigt,
Dels så finns det dubbelrum ;) haha, det satsade vi på.
Sen åker hon med hit så färgar hon mitt hår. =)

En dag att se fram emot,
IDag blir det väl inte så mycket att göra,
Ta en promenad kanske, bara ta det lugnt, väldigt trött,
Kolla på andra avenyn klockan 21:00 =)

KEVIN ÄR HELA 3 MÅNADER IDAG.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback