You name it !

Jag är verkligen tok förskyld, Täppt, trött, ont i huvudet, snuvis i näsan..
Usch trött på detta, varför just nu? Varför just när sommaren kommer?, Varför just mig? =/
Har inte gjort något dumt, Har ingen rätt att bli straffad och riskera sonen för förskylning. =(

Anonym.
Jag vet inte, och tänker inte nämna något först jag vet säkert,
Det återstår och se vad framtiden bjuder på. =)

Mår illa & är totalt trött i hela huvudet, Antingen pga förskylning eller något annat som ligger och väntar.
Vi åt kyckling med potatis gratäng och vitlöksbaguett till middag, med cider till..
Matchen Sverige  - Serbien  började kl 20:00 , En så länge leder Sverige och håller tummarna nu riktigt ordentligt. !
KOM IGEN VI KLARAR DET, VI TAR DOM ! 

Hur som helst så mår jag illa och ska lägga mig på mage och sova tills imorgon bitti.
Damn vad skönt med bredband!! , ska köpa nässprey imorgon och tamefan förskylnings droppar !!
Bilder kommer imorgon, nu orkar jag inte mer ! Ha en bra kväll gott folk . Tjvipp på mig !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback