You have all that i need baby !

Det blev lite shopping idag iaf.
En klänning, Två pyamas till lill grabben, 3 döskalle strumpor till han, ett linne, hårborste och spänne..sen fikade vi Kaffedrink och hans fick välling, träffade Diana där så vi pratade en del. =)
Sen begav vi oss hem och väntade på Gubben som skulle komma med mat, Efteråt badade jag och kevin,
Alltid lika kul för han & för mig, han plaskar alltid och slår på vattnet och guppar med rumpan haha. =)
Hur som helst ska vi till stan imorgon och möta rebecca och Olivia, blir det nog också shoppa, hittar alltid fynd alltså hehe.
Innan måste jag diska & Vika tvett, packa ner lite vi ska ha med oss.

Du har allt jag behöver,
Du är Allt jag behöver & Allt jag har.
Jag älskar dig min Prins <3

Olivia » 2009-06-27 | 12:49:51

Heej :) Asså Kevin är för söt! Vem tkr ni att han är mest lik?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback