Trött Trött..

Kan knappt sova på kvällarna, lägger mig sent och inatt vaknade jag minst 2 gånger och imorse vaknade jag av att tony skulle till jobbet så var det näst intill omöjligt att somna om.. =/
Kevin sover i sängen nu, har beställt ett sverige set till han som han kan ha när han börjat gå han ska ju börja spela fotboll. =) .. Det är otäckt väder idag igen, förstår inte vart sommaren är. =/
7 dagar kvar alltså gud vad tiden går fort, snart är vi i vår nybyggda lägenhet, Förlova oss på vår 2 års dag så himla mys <3

Måste bara säga att jag avskyr Anonyma som kommenterar, som gör allt för att försöka kränka en och som visar sin avundsjuka väldigt bra genom det dom skriver.
Jag blir frustrerad och arg vill bara föra min ilska på denna person vem det nu är, men kan samtidigt inte göra det för jag är mamma, och det vet ju denna person om kanske därför dom skriver för dom vet att vi inte kan göra något..
Vi behöver inte dessa avundsjuka människor tycker dom kan självdö !
Och ännu en gång MIN SON ÄR VACKER VÄRLDENS VACKRASTE !!!!!  tråkigt att du inte får uppleva en kärlek med en underbar man och tråkigt att du skäms över ditt barn eller inte har fått något barn.. men klandra inte oss för det !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback