This sucks.

Igår var det hur fint väder som helst helt underbart men idag är det hur Fult väder som helst och det suger.
Frågan är bara vad ska man göra idag när man inte är så topp på att gå ute i regnet,
Jag vet att jag ska träffa madde så det blir väl en fika på paus under taket eller där inne, sen då? Varför ska detta väder komma låt sommaren komma hit nu, visst är det skönt med regn ibland men jag älskar att sitta i solen och gå lätt klädd.
Jag hatar denna ångest som dyker upp vart jag än är när som helst utan förvarning.
Mina tankar om Döden kommer väldigt ofta nu, jag inte kolla på film utan att tänka på döden och inte ens se ordet ( Död/Döden) då kommer dom förbaskade tankarna vad som händer när jag dör jag vill inte dö jag vill inte lämna denna värld jag vill aldrig lämna denna värd och hur dålig jag är som inte tar dagen som den sista osv, Jäkla ångest att man ska behöva äta antidepresiv medicin för att slippa detta SJUKT ! ..
Men jag kan inte börja med det nu för jag måste ändå sluta med det när jag blir gravid igen snart.

Kevin ligger på mage på golvet och pratar och sparkar ner alla filmer hehe. =)
Måste till konsum och lämna tillbaka filmen jag hyrde, och igår sa tony att vi har pengar över efter hyran att handla nya möbler för till lägenheten och ida är det bara 14 dagar kvar Jippi ! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback