the day is very komplicerad :/

Igår träffade jag Johanna och oliver, innan det var jag på möte i handen sen fastnade jag på bikbok 50% rea på alla kläder i den affären så käpte ett par korta shorts i mjukis tyg och bumull på insidan så sköna var dom sen ett linne jätte fint, lägger upp bilder på dom sen sitter på pappas dator nu..
Sen gick jag till donken och köpte med mig mat för att åka till västerhaninge och möta johanna och Oliver,
Vi satt och fika på paus ute dessutom för att jag skulle äta min mat jag beställt men för att det inte skulle se för dumt ut så beställde jag en latte och vaniljbulle, efter ett tag kom Tony och hälsade på jag bjöd han på LAtte med irish cream som jag aldrig smakat förut men den var otroligt god. =p
Nåväl vi gick till ur och guld butiken i västerhaninge och kollade för vi väntade på Johannas mamma som skulle komma, vi kollade bla förlovningsringar där svin dyrt i denna affär 1 och 5 och uppåt kostar EN RING fy fasiken.. Jag hittade massa fina saker jag ville köpa men bestämde mig för att köpa en Ram med massa nallar på denna ram som Kevins fotto skulle vara i, lägger upp bild på den också sen..
Hur som helst så åkte vi till handen meningen var att Johanna skulle handla ett par skor men innan så gick vi på hm om jag inte minns fel och jag handlade ett linne en tröja till Kevin i hammarby färg..
Vi gick återigen och fika på paus där i handen centrum för att våra småttingar ville ha mat, Jag höll i Oliver medans Johanna gjorde ordning mat han var så himla go och så snabb i utvecklingen =)
Denna gång beställde jag Latte med Irish Cream =) Sen hade kevin kräkts ner hela sig till och med västen så han var helt dygn sur och jag vägrade gå ut med han sådär ville inte få han sjuk så gick till hm och köpte ny tröja till han och satte på honom..
Tillslut kom vi till sko affären och johanna visade vilka skor hon skulle köpa, Dom var riktigt fina så jag köpte likadana fast svarta.. Sen när vi skulle till Bussen så hörde jag Vanja och Diana säga * Wicky * så kollade jag kände inte igen dom men stog och tjattra lite med dom innan bussen kom, när bussen väl kom....
FYFAN !!
Ställde sig en jävla alkis gubbe med sin jävla rullator framför oss när vi ställt vagnen till rätta och tänkte gå på bussen så han trängde sig före oss på bussen, Jag och Johanna bara kollade på varandra..
När jag gick på bussen bad jag gubben snällt att fälla ihop vagnen han sa " Jag har ju gjort det " vilket han inte alls hade gjort så jag kollade bara på han, Johanna kom och upp på bussen men det var för trångt så vi fick inte plats vi var tvugna att gå ner vilket kändes jävligt tungt, Påvägen ner säger den där alkis gubben *Jävla paraciter* jag svarade * Hörru jävla paracit på dig själv din jävla alkoholist fan tror du va* så gick jag ner och han som körde bussen stängde dörrarna så det var inget större med det..
Är vi paraciter för att HAN strängde sig på och för att vi skulle få plats med barnvagnarna och för att han vägrade fälla ihop sin rullator, jag säger då det jävla alkisar alltså... han stank dessutom ÖL i mängder.

// Wictoria.
Anonym » 2009-06-05 | 23:10:54

Du verkar ha mycket pengar att handla för trots att du är mammaledig??!! Det är ju bra att du kan köpa så mycket till sonen, då blir han nog glad:)

Johanna » 2009-06-06 | 10:41:39
URL: http://grodanjohanna.blogg.se/

Gubbjävel ÅHH blir så arg och frustrerad, parasit är det väl ändå bara han som är tycker jag :) Men tack för en jättetrevlig dag gumman :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback