The day is gonna sucks, Help me out !

Fy fasiken vilken förfärlig dag alltså,
Tony gick upp 06:00 och ja, jag tror att Kevin låg och pratade för sig själv så pappan tog upp han,
Självklart så blir det ett skrik ifrån kevin när han hamnar på skötbordet och får sin tork och ny blöja, ja.. JA jag vaknade upp av detta och önskade att jag aldrig hade vaknat !
Gubben skulle såklart lägga kevin vid mig, men det var bara mysigt för vi alla tre låg och mös ett tag innan han kilade iväg till jobbet,
Sen somnade jag och kevin om i 2 och en halv timme, Gissa vem som hade en arm som hade somnat helt och fått någon inbillning att jag var förlamad i benet så ja.. jag började nypa och klia men kände ingenting.. SEN somnade jag om i mitt kliande,
Inatt startade denna hemska dag, Gubben somnade på soffan, Kevin i sin säng och jag i vår säng efter 4 ipren mot mig TANDVÄRK .. JA helskotta jag har fått en till TANDVÄRK, lagar dom ena tanden så får jag ont i den andra..
Jag vill verkligen dra bort alla tänder och leva med protes utan tandvärk för det är verkligen förjävligt..
snart ätit upp en hel ask med ipren. =/
Jaja, nog om det, ni är väl vana att höra mitt klag på tandvärk hehe.. Jag drömde riktiga marddrömmar, När tony la sig bredvid vaknade jag upp lite smått och hade panik och chipade efter luft så ja, jag låg på tonys axel i hans famn med hans armar runt mig och det hjälpte jag somnade om =)
Idag ska jag ta tag i min tandvärk och gå till mammas jobb ringa till tandläkaren, vi har ingen hem tele än..
Sen måste jag ta hand om den hemska disken som ligger och väntar ( Vi har ingen diskmastin ) så hemskt!!
Efter det ska jag bara ta det lugnt för jag är tok förskyld tror inte jag orkar zoo i helgen, men däremot ska vi möta rebecca och olivia sen är hon bjuden på middag här med lite gott att dricka. =)
Nu ska jag kila ut och röka och kolla postfacket om vårt modem kommit.

/ Wictoria.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback