Sov så gott min ängel, sväva nu in i drömmarnas land och vakna upp med ett leende <3

Marika du tränger absolut inte in, det är bara roligt att höra att det är kul att läsa min blogg och att du är stolta över oss, vi är tacksamma för all dess stöd vi får från dig, jag tycker så himla mycket om er! =) Jag är glad att vi tog oss i kragen och ställde oss på fötter och jag är glad att jag hade den styrkan att få upp tony på den plats han är i idag. =) Kram på dig Marika <3


IBåde igår och idag har jag känt mig riktigt slö orkar inte göra någontin vill bara sova, känner mig lite hägnig så vi får se om det väntas en förskylning.
Men idag tog jag tag i mig och gick ner till centrum och handlade mat till gossen och en film och glass, såg en jätte söt body men i storlek 50-56 vilket han är redligt förstor för, han är väl 73/74 dära ska till bvc på fredag klockan 11:00 för vaccination osv =)
8 dagar kvar tills vi flyttar, längtar som attan, Har beställt massa bilder från kevins födsel och på gravid magen, vi ska köpa en lång collage ram och sen köpa ett stort fotto album till kevin och sätta hans bilder i. =)
Ikväll blir det mys med film med gubben <3


Ha en trevlig dag / Wictoria.

Madeleine » 2009-06-09 | 14:53:29
URL: http://mady89.blogg.se/

Du har nog samma som jag, en rejäl förkylning för är också helt slö i kroppen och man skulle kunna sova 24 timmar 7 dagar i veckan...



Kommer bli jätte fint sen när ni får upp allt med ramen från födseln och på baby magen :)



Hoppas ni får en riktigt mysig filmkväll :)



Kramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback