Söndag <3

Idag vaknade vi 08:00 om jag inte minns rätt, Tony min kära gubbe hade tagit upp hela sängen så jag fick knappt någon plats hur mycket jag än puttade och knuffade honom, lilla jag haha han väger ju bly för mig. =p
Vi gick upp och åt frukost med min kära mor, Pappa och Jocke hade dragit iväg till barkarby för att flyga, Far min som skulle schussa oss till jordbro till kerstin och bosse, men men vi fick ta tåget och hur långt att gå som helst, INTE BARA DET , äckel hissen i jordbro station Fastnade och jag fick panik så det heter duga medans Tony min kära man står och skrattar för att han också fick små panik, han tryckte upp oss halvvägs och tryckte på stopp och tryckte ner oss igen och jag svor på allting att jag aldrig mer skulle åka den hissen..
Nåväl vi fikade hemma hos kerstin och bosse, kollade på vår fina långa hörnsoffa vi får av dom en biege eller hur det nu stavas, och jag fick välja ut jätte fina mjuka prydnads kuddar till soffan och mattor, dom bor i sånt stor lägenhet och så fint där inne och uteplatsen är så jäkla stor och mysig jag brukar kalla det slott,
Dom ska som sagt sälja det och flytta till en annan stor lägenhet på 111 kvm om jag inte minns fel, jag sa det hade vi haft så mycket pengar hade vi köpt stället sen sa jag att vi kan ta deras två stora gigantiska plasma tv när vi ändå är på väg =) ..

Nu har Kevin badat och ätit lax med grönsaker och persika med päron =) nu sitter han här bredvid och pratar för fullt med sitt gugaga uuaaa aoo neuneu ungefär, han har mycket att berätta vad som hänt under dagen.
Själv väntar jag på lasang..och gubben kom hit också och ska hämta sin laddare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback