Snurr i huvudet!

Fortfarande tok förskyld, och lite tjock i halsen, Tråk när det är så fint väder och sommaren påväg.
Men det hindrar inte oss från att gå till centrum kl 15:00 och möta mamma, köpa Nc droppar och nässpray och mat till prinsen och kolla runt på kläder och så. =)

Det snurrar i mitt huvud och slut på energi, vill lägga mig och sova men Kevvan vaknar snart och ska ha mat,
Äh får ta och dricka min päron cider som är i kyl skåpet..
imorgon ska den komma, Vilken? jo min mens, om inte så har den fram tills 30:e på sig sen blir det ett test,
är det verkligen så att jag inte kommer få gå med mina kläder igen bara mjukis byxor och slappa tröjor? eller är det så att den lurar mig? det återstår och se..
Disken är lagom stor men jag orkar inte, nej det gör jag faktiskt inte, magen är spänd och mår lite illa..
Kevin sover just nu i sin babysitter sötnosen själv, hoppas han håller sig kry iaf.
Ska tattuera mig nästa månad eller 10:e september på min födelsedag, kommer bli riktigt fint!! Längtar.

Lovade bilder, och här är dom.

Mamma älskar dig lill prinsen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback