* Prosit *

Ja, jag är tok förskyld.. Det, Det gör mig så himla less, jag orkar inte, jag har ingen energi till någonting, Jag har haft ett förbaskat illamående sen igår som stiger som ett graviditets illamående,
Fy, jag får kämpa igenom denna dag med tandläkare, Förskylning, illamående, allt vad det bara går..
Ibland måste man få klaga lite för att få ut sina känslor.
Det känns som jag har en visdomstand som gör förbaskat ont, men det tänker jag inte låta denna tandläkare göra något åt.
Kevin håller nog på att få en tand ut, på tala om tänder.. Det gör ENORMT ont när han biter och hårt är det, och gnällig så det heter duga är han och kliar i tandisköttet stackarn..
Jag bad gubben väcka mig för att jag ska ha tid på mig att göra mig klar för tandläkarn, vilket sätt man blev väckt på då hihi, Tony Var ute och rökte utanför porten, Portkoden funkade inte så han gick till vårt fönster och bankade flera gånger utan någon reaktion på mig så han valde att skrika, och då flög jag upp. haha =)
Idag måste jag som sagt till västerhaninge, efter tandis ska jag gå hem till mina päron och hämta internet kabel sen har vi bredband * Skönt * hihi =)
Ha en bra dag vänner, Jag ska försöka ha det hehe.
Anonym » 2009-06-23 | 20:53:18

är du gravid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback