oyeh!

Sådär ja, nu har vi hämtat gå stolen.
Det tog lite tid att hitta dit vi skulle, ena gången åkte vi för långt och fick åka tillbaka plus att vi fick fråga vart det låg två gånger. =p
Tillslut hittade vi, och vilket flott hus hon bodde i, skulle verkligen vilja bo sådär sån fin altan och hennes son runt 1 år satt vid altanen på golvet så himla mysigt. =)
Sen åkte vi hit och direkt efter mötte vi anett och gick in och köpte pyamas i storlek 74 / 80 och en body båda var nalle puh på, och pyamaser behöver han, han har ju växt ut alla nästan, stora pojken .
Sen fikade vi på paus, kycklingsallad och latte *mums* Kevin fick sitta i en egen fotölj, tyckte han var jätte roligt och kolla på oss, Anett skrämde honom ( inte med mening ) Men han har flyg reflexer gubben min. =)
Kevin fick nyss Gröt och välling så nu sover han.. <3
Hoppas det är fint väder i helgen för då ska vi grilla, sen på söndag blir det ikea, ska ta med bärselet blir mycket lättare en att bära tunga bilbarnstolen.
Mitt minne är inte det bästa haha, Ska träffa madde imorgon efter bvc jag vill åka till handen och kolla runt =)
Nej, gud jag måste spara pengarna till ikea faktiskt 9 dagar kvar till nästa pengar, jag skämmer bort min unge <3 .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback