Nå, vad skulle ni tro?

En tjej som är din vän säger till dig :
Din kille går bakom din rygg, du borde fråga vad han gjort.
Hon säger även:
Jag kan inte säga vad han gjort, det får han vara vuxen nog och berätta själv.
Du säger :
Jag har frågat och han säger att han inte gjort något, att han inte förstår varför du vill förstöra.
Hon säger :
Han ljuger för dig, han går bakom din rygg.
Du säger :
Men om han gjort något kan du säga vad det är som han gjort då? För han nekar och någon måste ljuga .
Hon säger :
Jag kan bara inte berätta vad det är han gjort, han måste berätta det själv, sanningen ska inte komma från mig.

Hon är som sagt din vän, Och han är som sagt din pojkvän.
Tjejen är gravid med en snubbe hon är tillsammans med.
Hur skulle du Reagera? och skulle du tro din vän ?

klicka in på * Skriv gärna något fint * under inlägget och berätta.
Jag behöver lite information om hur ni skulle reagera och om du skulle tro denna vän.
Maria » 2009-06-16 | 14:47:36
URL: http://majjah.blogg.se/

Jag hade brutit upp med båda två tills sanningen kommit fram.. sen hade sanningen fått utvisa vem jag hade fortsatt ha vid min sida..

Melissa » 2009-06-16 | 17:12:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

beror på situationen..å VEM vännen är ere ngn som jag känner jag kan lita på å som inte vill förstöra för mej å Marcus skulle jag självklart ta upp detta med Marcus men skulle han säga att nee inget har hänt va mer kan jag göra lixom man litar ju på sin kärlek :)

å eftersom vännen vägrar att säga va d e så blire ju lite svårt att få fram det lixom..

men sen tycker jag att d e dåligt av vännen att inte säga självklart ere alltid bättre att man hör sanningen från pers som gjort saken men vet man ngt så borde man säga det om man märker att personen som ljuger inte gör ngt utan lever vidare som inget hänt

Madeleine » 2009-06-17 | 07:13:07
URL: http://mady89.blogg.se/

Ja du, det beror ju på som sagt vem kompisen är, om den varit ärlig och man kunnat litat på den och den inte ljugit om saker förr och om man känt att man kunnat litat på sin partner till fullo innan det hände och om han varit ärlig av sig innan...

Om man litat på sin partner och han varit ärlig så skulle jag säga upp kontakten nog med kompisen eller fundera hur du själv från hjärtat vill göra åt saken

Mickis » 2009-06-18 | 13:37:30
URL: http://miikaaeeelas.blogg.se/

Det var en väldigt svårt situation du hamnat i.

Om du litar på din kille så ska du självklart lita på honom och inte på din vänn. I sånna fall låter det mer som att hon bara vill förstöra mellan dig och killen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback