mums!

Vaknade när tony gick till jobbet omöjligt att somna om och Kevin ville inte somna om han heller,
Vi låg och drog oss ett tag innan vi gick upp, Nyss har Kevin ätit biffstroganoff sen lasang efter det smarrigt, det tyckte prinsen om,
 nu ligger han i min säng och blåser bubblor som han börjat med och tycker det är jätte kul .
Sen vrider han och vänder på sig, Det kliar enormt i tandköttet stackarn, Han får sova ett tag dom kommer 1 halv 2 och hämtar oss för vi ska hämta gå stolen till honom. =)
sen fattas bara barnstol och nytt babygym, sen mer kläder han kan inte ha 68, 74 måste han ha,
Hur lång han är får jag veta imorgon. =) Sen ska jag nog fika med anett om det inte blir försent..
Nu har Pappa beställt nytt modem dessutom så snart slipper jag betala internet tills vi flyttar men då ska vi beställa com hem förhoppningsvis.=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback