Miss you, kiss you, hug you everthing with you!

Till anonyma som undrar hur gammal min man är.
Han är 25 år fyller 26 . =) Tack för att du gillar min blogg, kul att höra.

...............................................................................................................................
Snart blir det ikea gott folk. =) 
Tony gick upp halv 7 idag och då vaknade Kevin men jag fick sova till 8 innan min man börja pilla på mig.
Vi åt frukost med mina föräldrar och hade en disskution om Zigenare,
Pappa försvann och mamma är arg på han nu, han har mobilen avstängd och hon måste handla men kan inte bära för hennes axel. =(
Kevin sträcker sig efter allting och ska hålla och dra i saker och ting så man får hålla saker undan från honom. =)
Han var jätte duktig i fredags glömde skriva det, Gud så duktig han va när han fick sprutorna i låren, han sa inte ett knyst satt bara och höll i sin gula hink och stoppa den i munnen =)
Madeleine » 2009-06-14 | 10:39:28
URL: http://mady89.blogg.se/

Så duktigt av kevin inte gräta när han fick sprutan, riktigt stark kille med hög smärt tröskel :)

hoppas ni får en kul dag på ikea :)



Kramar i massor

från anonym..igen » 2009-06-14 | 13:15:10

varsegod :) har bara en fråga till, vad sa dina föräldrar om att du belv gravid såhär tidigt? :)kram på dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback