Million years.

Imorgon flyttar vi, Jiho =) , då ska min man teckna comhem..
Vi vaknade när alla klockor började ringa, skit trött alltså!
Kevin ligger i babygymmet nu tänkte ge han mat lasang den här gången, kyckling och ris är inte så gott längre.
Måste packa bara det känns tungt när man är såhär trött. =/ och göra ordning ett varmt bad till lilla kevvan. =)
Har kommit i undefund med en sak, man kan inte lita på någon kille till 100 % för man blir någongång besviken.
Hoppas min mens är regelbunden nu och att jag får den 25;e som förra gången, för en så länge har jag inte fått den =) Vill ju köra på så kevin får ett syskon tillslut. =)

Kevin du är det bästa som hänt mig, Bästa dagen i mitt liv : 08-12-31 09:08 <3
Han är så duktig vår skrutt, Tar tag i sina fötter och knäpper upp bältet helt själv på babysittern =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback