Let me say she not you.

Nu kan jag uppdatera,
internet har krånglar hela tiden för det är betong väggar och den får ingen motagning,
Nu har vi en förlängnings sladd som vi har vid fönstret och det funkar mycket bättre,
Vi får ju bredband i veckan om allt går som det ska, tillsvidare har vi mobilt bredbant.
Nu har jag tagit bilder på lägenheten som jag ska ladda upp,
Idag kom mina föräldrar på besök, och lekte med kevin Som alltid tycker det är lika roligt och skrattar extremt. =)
Fick även en limpa cigg och åt jordgubbstårta mums, kevin fick smaka jordgubbe han tyckte det var surt men nog gott =)
Sen gick vi till sibylla och käkade och hem igen och jag och kevin badade,
han älskar verkligen att försöka simma ( Hoppa med benen och rumpan slå på vattnet med händerna ) Han tar i sina fötter mycket nu hihi så himla go när han gör det. =)
Nu sover vår prins och vi har precis ätit kycklinggryta. =)
Måste till lindex och hämta kevins upp och gå paket imorgon eller på måndag :)

Marika » 2009-06-21 | 20:08:21

Gud va fint ni har fått!! Längtar efter att få komma och hälsa på er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback