Ledsen för att det är dålig uppdatering.

Ska bättra mig jag lovar.
Det har varit så mycket på sistonde ..
Först sv till Olivia ... Tack för komplimangen till kevin, han är en riktig goklimp, Han har dragning av oss båda vilket man ser, Mina ögon Tonys näsa bådas öron osv, så han är inte lik någon mest utan båda två och det är vi glada över =) Kram på dig!

Åter till helgen.
I fredags var jag i stan med Kevin, Rebecca och hennes dotter olivia och shoppade allt och ingenting,
Vi hade väldigt trevligt och extremt kul, mycket skratt och pill på saker och ting haha. =)
Kan nog inte skriva allt vi shoppa men 4 saker kan jag skriva, Skrivmaskin/Scanner/Kopiator allt i 1 , Bikinier, Klänning, kläder till kev och massor mer.. Åt en jätte god glas, åh gud så god den var då, i gallerian, Vattenmelon och vanilj glass med chokladbitar i.. mums! Vi träffade också Charina i slutet, fick stå på gina trico i över 20 min för hon skulle prova haha vi klagade på allt och ingenting, två ungar som var gnälliga för värmen där inne, Olivia är så jävla go så himla mjuk och söt, Kryper och är på jakt efter allt som ligger på golvet/Marken, och på jakt efter Kevin till och med, dom är barndomskompisar. Ställer sig upp med stöd =) .. Dagen började hur bra som helst, men i slutet blev jag attackerad av migrän så då begav vi oss hem, fan 6 timmar i stan, inte dåligt.

Idag vaknade kev närmare 08:00 och då klev jag upp tony sov men vaknade kort tag efter..
Vi gick till Centrum och handlade leksak till kevin och ballonger med hans namn på, shorts till oss båda,
Först glömmer Han sin mobil på clas olsson men den var kvar som tur var, Sen glömmer jag mina sol glasögon på Cubus i provrummet och dom log dock inte kvar så fick köpa nya.. Sen köpte vi Yoghurt till kevvan, och sibylla mat till oss.
Vi installerade skrivaren idag också och jag log och kollade på tv så jäkla trött uah..
illamående upp i halsen hela dagen, och ja.. jag säger inte att jag är gravid.. min man frågat många gånger men jag skyller på att jag ätit för mycket eller något annat just för att jag inte vet svaret.. har inte gjort test..

Imorgon ska vi återigen åka till ikea och shoppa.. & Bilder dyker upp imorgon från stan och från idag när jag laddat av kameran =)

Kramen / Wictoria.
Olivia » 2009-06-28 | 10:39:29

Kul att du svarade :)

Hihi där ni år glass, där jobbade jag förut. På montis som det heter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback