Kevin vad döljer du för mig i dina blåa ögon, en svag nyans av ljus någonstans <3

Tack madde, Ja det är nog något lurt som är på gång, vi somnade framför tvn i över 2 timmar helt slut båda två,
Ja gud ja, jag älskade min mage så himla mysig och fin, så det kommer bli riktigt fint, saknar den hela tiden, skulle nog kunna gå med den ett bra tag till =) KRam på dig gumman,.

Mamma ( Kevins mormor) kom hem precis när vi vaknat, hon fick jätte fina saker av förskolebarnen på deras avslutning idag, massor med blommor och doft blommor och massvis med choklad, och choklad kaffe och den var jag på genast, var riktigt gott och fick lite energi i mig =) ..
Kevin sitter i babysittern och är jätte glad och hoppar snart ur den, alltid lika glad av att se mormor, Hon har sån där trygghet och glädje och lugnande till barn det kan jag känna fortfarande i hennes närhet blir man lugn och trygg och glad. =) .. Mamma är världens bästa mamma och världens bästa mormor man kan ha, jag älskar dig <3

Nu väntar vi på tonyman =) ..
Melissa » 2009-06-10 | 10:51:52
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

ja men eller hur men tydligen ska VI inte klaga eftersom d händer ju saker varje dag :O

hallå den människa som skrev d där kan absolut INTE ha ngr känslor i kroppen då fattar man att när man ser ens barn flyga ur vagnen sådär mår man piss efteråt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback