Japp, en dag vart det.

Det var en lugn dag fram tills att Camilla skrev till mig och undrade om vi kunde komma över på en fika, och självklart gjorde vi det, så det bar av till henne, en kaffe vart det och lek med hennes två söta ungar Nicole på 2 år och lilla Kevin på 8 mån som kryper så himla gulligt och har börjat ta tag i saker och ställt sig upp, så himla go alltså! men ingen lugn stund för camilla inte haha =) , Kevin låg och sprattlade och rullade runt på golvet.. Sen kom hennes man Ricky ( rickard ) hem och dom började med maten så jag och kevvan gick hem och Tony överaskade oss med att komma hit. =) Köpte våtservetter och Lasange till kevin, Sen fick Kevin gröt och välling så somnade han tillslut, Tony sover också nu, bara jag som inte kan somna har jätte svårt för att somna, så kollar på RocknRolla igen, ska byta till en annan film nu tänkte jag.
Ikea blir på söndag ist framflyttad en dag, Har beställt nya puma skor till Kevin också och lite annat smått och gott till han.

Hur som helst så ska jag kolla film nu och försöka somna, måste putta till Tony också han ligger med kläderna på hhaha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback