Jag säger upp mig om detta fortsätter.

Jag må vara lycklig, Jag må ha den bästa helt underbara familje, Jag må ha, ge och få kärlek så det räcker och blir över och jag må älska det jag lever för.. Men jag säger upp mig om detta fortsätter.. Kan inte detta ta slut någon gång, varför mina änglar varför ska ni ta knarket till ert liv, varför ska ni förstöra ert fina liv när livet har så mycket bättre att erbjuda er?
Drogerna tar erat fina liv ifrån er, ni får oss att sakna er, ni får folk fälla ett hav av tårar och drunkna med brustet hjärta,
Jag och den familj jag har nu tog sig ifrån den smutsiga skiten, jag förstår inte att ni inte kan göra det, Alla dör i överdos, jätte många har dött i överdos nu, vad händer i dagens samhälle vad händer med världen? ..
Jag blir ledsen av att höra och veta att folk i min omgivning folk i mina vänners omgivning dött av överdos för det är bara överdos jag hört att dom dött av, Drogerna har tagit deras liv i unga åldrar, det är hemskt, Varför?? det finns ingen förklaring jag önskar bara att droger inte kommit till världen..
Jag kan bara säga Vila ifrid våra änglar, ta er ur skiten medans ni lever, livet har så mycket mer att erbjuda, Livet är det bästa man kan ha, Döden är ingenting Döden är ett helvete ingenting man vill till, Döden är bara det som hamnar i tankarna medans man mår dåligt, men det finns hjälp ta emot den!! Jag vill inte att fler ska dö nu ='(

Anonym » 2009-06-08 | 19:07:57

Anonym » 2009-06-08 | 19:15:22

Detta rör mig ända in i stjälen, tårarna rinner och detta kan jag bara inte låta bli att kommentera!! Du har fullständigt rätt, varför ska drogerna måsta ta så mång liv och varför måste så många människor ta dessa förbannade droger!!! Precis varför finns dom???????? Önskar också att dom bara kunde försvinna. Jag har också så mycket att vara tacksam för, tacksam att jag får vara med och uppleva allt detta och se hur bra det går för er!!! Jag känner stolthet!!! Du ska veta det att det är jätte kul att läsa din blogg, men jag vill inte tränga mig på men detta kunde jag bara inte låta bli att tycka till om!! Kram på dig Wictoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback