Jag kan inte hjälpa att jag är bättre en du! :)

Nej, det kan jag faktiskt inte, Stackars människa som måste få ut sin avundsjuka på ett skrattretande sätt, Du borde äta antideppresiva mediciner som stärker er, jag har allt du aldrig kommer få därför gör du som du gör. :)

Nåväl, Micheal Jacksson är ju död i hjärtinfark,
Stackarn 50 år ska man inte dö i, det är en ung ålder fortfarande. Vila ifrid nu Micheal Pop kungen.
Du hade visst många vid din sida, Trist !! Oprationer gjorde dig inte bättre, synd att du inte var nöjd med dig själv.
Jag hoppas du har det bra där uppe och dansar för andra poppar som gott bort, och jag tackar för låten du skrev som spelades på Elias begravning, * Im not alone * ..
Vilken medkänsla jag fick, men det är sorgligt när sånt här händer och vissa låtar var bra & Han var ung..

Kevin måste varit helt slut efter denna dag som somnade halv 5 och sover för natten tydligen, tur att han fick mat innan.
Nu sover gubben också. gissa vart.. i soffan som vanligt! =)
Nu mår jag illa och är trött * Alltid fram mot kvällen kommer det som värst. * Uscha ska lägga mig.
Godnatt alla, nu mörknas det här..
Malin » 2009-06-30 | 11:36:34

Är du gravid eller????:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback