i'm in love with my farytail.

Nu har vi äntligen flyttat in i lägenheten, därför jag inte bloggat på ett tag..
Vi hade hur mycket saker som helst och möbler att bygga ihop, nu har vi äntligen fått ordning på lägenheten.
Bara 4 kartonger kvar, Kommer lägga upp bilder på hur det ser ut, kan beskriva på ett ungefär tillsvidare,
Hörnsoffan stor i högra hörnet har ett stort vitt soffbord, Kevin säng står bredvid soffan och bredvid kevins säng kommer vi ha en byrå vi har som sagt redan 4 gardarober men kläderna övervinner detta tillsammans med våra kläder,
hur som helst står datorbordet bredvid och mittemot sängen tv bänken och tvn står tvärs över hörnsoffan,
Vi har hängt upp collage ram på väggen från när kevin var nyfödd och varje mån uppåt.
vi skulle ju som sagt ha bar bord, men vi tänkte om för kevins barnstol är som ett vanligt köksbord och han skulle nog bli utanför så vi köpte ett vanligt köksbord,
i badrummet har vi badkar spegel en bänk, under bänken står tvettmaskin och torktummlare,
Det är skit fint, rymligt och jag/vi stormtrivs, Comhem ingick redan i lägenheten och modemet får vi snart. =)

Nu sover mina killar, efter ett långt varmt bad med mig och kevin i badkaret.. =)
Han älskade det, han försökte simma själv genom att hoppa med fötterna och rumpan upp och ner och slå på vattnet med händerna haha . sötnos!
Madde var här på en fika och åt glass med. =) var på babyland och handlade lite smått och gott.
Nu är det väl dags för mig att krypa ner i sängen alltså, skulle inte druckit kaffe ( Bad for me ) hehe..

Imorgon kommer Kevins Gudfar ( Alltså tonys bror) och hand familj hit.. så får uppdatera då.
Ha det gött gott folk ! / Wictoria.
Madeleine » 2009-06-19 | 08:49:16
URL: http://mady89.blogg.se/

det blev en bra beskrivning av lägenheten :D



Tack för fikat och verkligen jätte fin lägenhet :)

och förstås grattis till lägenheten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback