i,m Happy today, im a badgirl you are the devil.

Gubben skulle upp och jobba imorse halv 6 gick han upp fast det var jag som vaknade av klockan så jag skyndade mig och stänga av den och väcka Tony för att inte Kevin skulle vakna men han kände av att pappa skulle gå så han vaknade ändå, så var det i magen också varje gång han gick till jobbet så vaknade han och börja sparka så hårt och vilt. =)
Gav han gröt och välling och lät han sprattla lite i sängen innan han somnade om när han lagt sig på sidan.
klockan 10 ska vi vara uppe i handen och träffa sista läkaren för utredningen sen ska dom gå igenom och hålla på fixa och trixa, dom ville att jag skulle skaffa barnvakt men det är inte så lätt när alla jobbar tyvär.

Ska träffa Johanna och hennes lilla gulliga son oliver som man inte får nog av att titta på =)
Min bror och hans vänner har byggt klart Party tältet här på tomten, Damn vad jag inte längtar tills imorgon kväll hehe..
Kommer minst vara 20 stycken här sa han till mig, och då kan jag bara tänka mig hur mycket liv det blir..
Men vi ska ju såklart äta med dom och sådär på dagen laga smörgostårta och prinsesstårta och sådär,
Vi får helt enkelt skaffa hörselskydd till lill prinsen så han inte sover så oroligt.
Men det är ju bara 13 dagar kvar tills vi flyttar skönt nog, vi har planerat vår 2 års dag med Rosor tända ljus, jordgubbar och bubbel i badet på kvällen när Kevin somnat =)

Nu måste jag faktiskt börja fixa mig, typiskt mig att fastna vid dator när Kevin sover =p / Wictoria.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback