i'm gonna love you forever and ever!

Kevin somnade vi halv 6 igår kväll och vaknade halv 7 imorse, inte så konstigt, men jag var helt slut så han fick ligga i min famn så somnade vi om i 2 och en halv timme, blev väkt av att kevin tog i mitt ansikte och nöp i mitt ansikte och gav mig en hurring på näsan fy fasiken vad ont det gjorde.. Sen ringde Gubben och Kevin skulle genast ta telefonen och gav inte upp utan fortsatte tillslut orkade jag inte kämpa emot så jag satte på högtalaren haha min sötnos =) Vi gick upp bytte blöja och satte på han kläder och gjorde ordning frukost till han, gröt ville han inte ha först efter vällingen, han Börjar nog få en tand för han är lätt irriterad och det kliar som attan i hans tandkött, Dags att leta fram bitringen till honom i någon utav flytt låderna.. Min bror latjade med Kevin ett tag och jag gjorde ordning kaffe, Skrev ner en lista på vad vi skulle handla på ikea igår både till oss och till kevin.. Nytt babygym ska bli också!! Måste handla nya kläder han växer som fasiken, testade ringa bvc idag imorse eftersom jag flyttat från bredäng bvc till västerhaninges bvc och han måste vaccineras och mätas och vägas, dom svarade inte men jag lämnade ett medelande får nog knalla ner dit när kevin vaknat för han sover nu, han har legat och lekt på golvet och kräkts en hel del. Var tvungen att hjälpa honom att bajsa också, fick rådet av bvc förut om han blev för hård och fick ont i magen pga detta stackars lill prins, men det lättade när allt kom ut. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback