Ikea ikea ikea.

Till Anonym igen.
Mina föräldrar blev chockade och ganska tveksamma i början men sa att dom stötta mig i vilket fall som helst, Sen blev som överlyckliga och längtade och kände på magen varje gång när han gav ifrån sig massor av sparkar och skratta hela tiden=)

......................................................................................................................................................................................................

Varmt och Varmt, Svettigt och jävligt, Trångt och tusentals människor, Beslutsångest och plocka allt som finns,
Slutsålt och billigt, långa köer och trött i kroppen.. Det gott folk, Det kallas ikea. =)
Det börja med att Pappa kom upp och sa att han tappat sin plånbok, och jag tänkte genast * No way, nu blir ikea dagen förstörd * ...
Det vart ett jäkla spring och röj nere i källarn på mamma och pappa, Gap och skrik och upp och ner sprangs det..
Pappa stog lutad mot pelletsen och mamma vart galen och smällde igen källar dörren och flytta vagnen till rätt ställe.
Jag och pappa hörde henne hojta till * Här är din förbaskade plånbok den låg mellan skötväskan och vagnen * och man hörde pappa säga * Men hur fan hamnade den där jag har inte lagt den där * ..
Stackars Far, börjar nog bli gammal sej. =/
Sen åkte vi tillslut när kevin fått kyckling och ris efter det fick han mango och banan, oj vad han njöt när han åt. =)
Hur som helst så kände jag hur mycket av allt sortiment jag ville köpa, Det tog cirka två timmar där inne och vi kom med två vagnar fulla och en låg vagn man lägger kartongerna på.

Vi fick stå i den där långa kön och jag kände bara hungern i magen och svettigt på magen av att kevin hängde där.
Nåväl så handlade vi massor av saker till lägenheten och till Kevvinen.
En del av sakerna : Barnstol, tv bänk , Datorbord , Dator stol , stöddyna , himmelsäng , bestick , hakklappar , torkställ , highlights , gardinstong , kuddar , kökssaker , collage ram , Handdukar , badhanddukar , massa barn galljar  m.m
Babygymmet var slut så får köpa det någon annanstanns, well well alla har ju nästan ikeas babygym det är billigt och fint men det kanske var menat att vi skulle ha ett annat. =)

När vi kom hem hade mamma gjort lasang som vi åt och kevin fick kyckling och ris igen sen blev det kladdkaka och grädde med cola till efterätt . =)

Hoppas ni haft en bra dag. / Wictoria.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback