if i can dream.

Sista helgen vi bor här så mamma passade på att laga god middag till oss och vi köpte cider igår,
Så igår åt vi black and white och efterätten blev kladdkaka med grädde och jordgubbar, mums,
Handlade även två paket libro blöjor och venetta glass chips och cola till filmerna,
Fick inte hyra mer än en film för att jag inte lämnat tillbaka två filmer som jag trodde jag gjort, så stog och tjaffsade lite med dom, men fel av mig det var mitt fel tar på mig skulden.
Fick även en kraftig huvudvärk på köpet fram mot kvällen så somnade tidigt,
Idag ska vi ner till konsum och lämna tillbaka filmerna och hyra transporter 3 jag försökte hyra igår hehe.
Jag vill grilla och tony med så vi får se vad det blir idag =) .
Kevin sover middag just nu och jag och tony sitter och surfar på varsin dator hehe.
Imorgon blir det ikea Wiho längtar, ska handla massor till kevin och till lägenheten =)

// Wictoria.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback