i made it.

Igår var det en shopping dag med mamma och kevin, alltid lika roligt och trevligt, i love it.
Först köpte vi Ncia droppar och nässpray, C vitamin ipren massa burkmat och ersättning, yoghurt.
Sen åt vi på donken, jo tro mig, varje tugga var kämpigt pga min hemska tand,
Vi har kommit underfund med att det kan vara en rotfyllning som lossnat, så hon måste ta tag i det den 1:a ..
Åter till shopping timmen, Vi köpte en lång jätte fin kofta till mig, ett linne till min man, En shorta ( Stavning ) till pappa, och en body till lill prinsen där det står ( Jag kanske är liten men jag vet vad jag vill ) fast på engelska, Sen köpte vi En klänning till mamma som passa henne utmärkt, och en Sverige dress till kevin Sen gick vi och fikade på paus, Kaffedrink som bestog av Kaffe, Glass, Grädde och kanel, Så jäkla god !! Sen mjukglass som kevin också fick av. =)

Nåväl inatt vaknade jag kl 01:00 och hade så jäkla ont i käften så jag började gråta,
Gick upp och tog 2 ipren och gick och la mig, Nu kan jag äta någolunda bra iaf efter värktabletten .
Fortfarande sjuk & ingen mens idag..
Men Kevin sover just nu, han är så kinkig pga hans tänder som gör ont och håller på att spricka genom tandköttet..
Vi ska upp till centrum och kolla om mina pengar kommit in, kanske ta en kaffedrink hehe..
Imorgon ska jag möta Rebecca inne istan med hennes Olivia hem till henne färga hennes hår och hit,
Vi bjöd henne på middag, så sover hon här för det kan bli jobbigt att åka till gullmars så sent.
Varmt och skönt, så det blir linne och kjol ! =) Ha det kanon / Wictoria & Kevin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback