HOOOOT

Det är verkligen varmt idag, drog på mig min svarta klänning jag köpte förut jätte fin och mina höga skin stövlar med hög klack skönt . =)
Kevin åt gröt och biffstroganoff, sen gick vi ut på en promenad och träffade lilla pappsen, hade en liten disskution med han om det som hände igår/inatt.. , Hyrde också en film och köpte glass och energi dricka man blir ju helt slut på energi i denna värme..
Såg en gravid kvinna så himla fint och sen en till gravid kvinna med lite mindre mage oh mys mys. =)
Nu sover Kevin i skuggan i vagnen utanför på gården, ska göra i ordning en latte och ta en cigg.. =)
Madeleine » 2009-06-01 | 14:53:26
URL: http://mady89.blogg.se/

ni är så underbart fina tillsammans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback