Grill grilla.

Nu har vi grillat flintastek med potatis gratäng och druckit cider och sen cola. =)
Riktigt mums måste jag säga, sen köpte vi 4 filmer, MEN gissa vad, Tony skulle betala filmerna och ciggen och jag hade hans bankomatkort i jeans fickan och hade inte med mig det, så jag fick betala allting för 333 kr, buhu fick panik att jag hade under pengar men det hade jag inte när jag kollade kortet. =)
Kevin lekte med sin mormor medans vi kolla textil ( handdukar, gardiner m.m ) , han älskar sin mormor alltså!!
Sen fick han gröt och välling och slockna direkt vår sömntuta =) .

Nu ska vi ta en cigg och kolla film och mysa, båda längtar till ikea. =)

Jag älskar dig min man <3 Jag älskar vår son mer en allt <3
Anonym » 2009-06-13 | 22:27:44

hejhej, tycker omdin blogg och så, men bara undrar hur gammal din man/kille/sambo är?:) Ha de bra, hälsa familjen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback