Great im gonna kick your ass, but no i dont sorry, you can feel the power in your head.

Jag tog en tripp ner till mammas jobb, En jätte söt liten flicka frågade * Vem är Kevin ? * Jag svarade * Min son =) * Med ett leende på läpparna sa hon * hihi vad söt är det han som ligger i vagnen * så blev hon röd om kinderna =)
Mammas förskolebarn är så enormt underbara, min mor kom iaf ut och jag förklarade läget att jag behövde ringa tandläkaren, så hon ringde upp dom och jag fick prata,
Dom hade inge akut tid idag, jag tänkte genast, vad är det frågan om så många kan ju inte ha tandvärk just när jag har det.
Sen fick jag en tid imorgon halv 9 hos Martha min gammla tandläkare innan jag bytte * OH NEJ * tänkte jag,
Världens marddröm hon är läskig, hon är hårdhänt och hon ger betydligt för lite bedövning det var just därför jag böt för att slippa henne.. Men men jag har tandvärk och jag tänker inte gå med den en vecka till så jag får hålla någon i handen hehe. =p
Efter samtalet med dom där, så knallade jag upp till centrum * Gud så varmt * , gick in på sabis handla köttfärssås och spagetti till grabben och våtservetter till han, samt kaffe grädde * Måste ha kaffe varje dag annars är jag Helt ute och cyklar med min trötthet * och choklad blev det,
Först stötte jag på Carro som är gravid beräknas i oktober och hon har verkligen fin mage * jag tror det blir en tjej * för hon har gott upp på fler ställen =)
Sen träffade jag Andra carro vi åt på donken och gick ner till Tattoo Studion och kollade vad dom skulle ha för kevins namn och avtryck 1500 kr skulle det kosta mig, men det är värt det så det får bli när jag får pengar igen..
Sen hitta jag lite andra tattoo jag skulle vilja tattuera in. =) Så , men först kevins namn och avtryck !
Sen begav vi oss hem, han åt nyss en halv burk pasta med köttfärssås och en hel burk katrin´plommon. =)
Nåväl nu väntar jag på att gubben ska komma hem, det blir kycklingklubbor , Sallad, Potatisgratäng med tzatziki eller potatis med beasås. =) Nu ska jag ut och ta en cigg tänkte jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback