Detta kommer nog bli långt.

Igår ( Fredags ) Tog ju min bror studenten.
Tobbe och krille var först här hemma innan dom drog till skolan och sådär, krille öppnade champis flaskan och sprutade, redan här hemma blev han lite rund under fötterna.
Det var urkasst väder för min bror att springa ut men det klarnade upp lite smått regnet försvann.
Han och vi var så stolta när han hade sprungit ut och verkligen tagit studenten, för min mor är det andra barnet som hon ser ta studenten.. Johan min kusin var där med hans pontiak ( bil ) och schussade hem krille och tobbe hit, mamma hade gjort ordning vardagsrums bordet för att krille och hans närmaste skulle först få sitta där med min hemska farmor,
Hedda niklas walle tobbe och thomas var här om jag inte minns fel..
Jag satt vid datorn ett tag för att fördröja tiden och ge kevin mat, Jag hade hoppats på att Farmor inte skulle komma hit men det gjorde hon och som vanligt gav hon min mamma skulden för att hon missat tiden när krille skulle springa ut, hemska kärring...
Hon har aldrig träffat kevin för att JAG INTE  VILLE för jag avskyr henne så mycket, och så kommer hon hit säger *åh jag måste få hålla * så tog hon Kevin ifrån mig och satte sig med honom, Kevin kände på sig att Hon var ond och kände sig så himla otrygg och vart jätte orolig och grät men hon gav inte upp och kevin bara fortsatte jag sa ge mig han vi ska gå ut nu så tog jag han..
Nåväl så gick jag till konsum lämna tillbaka filmerna och mötte tony för att fördröja tiden, ingen av oss ville träffa henne heller, men vi hyrde en ny film och stötte på hedda och Niklas lite halv packade på konsum dom skulle handla någonting och hälsade på oss och kevin, sen gick vi till blom affären och köpte en ros bukett och en studenthatt i porslin och hängde på buketten sen gick vi hem och då hade min farmor åkt =) , kevin fick ge buketten till krille och han blev jätte glad men himla full som en kastrull haha =) Sen DÖÖÖÖK det in folk i party tältet gaash vad folk det blev, och dom spelade musik var fulla allihoppa mamma fick springa och vara vakt så dom inte gjorde något dumt.
Första gången vi gick ut och rökte kom en raggare och sparkade ciggen och upptredde sig kaxigt så vi tänkte bli förbannade sen kom han fram till oss och fråga vart toan var vi sa åt han att gå och kissa bakom hörnet eller fråga krille vart han skulle kissa och hans svar blev att han inte visste vem det var han hade kommit hit med några vänner, efter ett tag kom han tillbaka och sa att vi kunde följa efter han till toan för han måste få kissa i en vanlig toa han tyckte det var så äckligt och kissa ute. =/  haha , sen kom frida och vi pratade lite med henne hon ville se kevin men han sov så det fick hon inte, sen kom lindberg fredric och hälsade på oss för han hade också tagit studenten och China av alla kom och pratade med oss och var rätt så full . =p Marcus Var nog fullast av alla usch man såg verkligen hur huvudet snurrade på honom och hur piss han mådde kunde knappt gå, vi höll ett öga på honom.. Jag träffade linda också pratade lite hon hade precis tattuerat sig och behövde smörjas in så jag tog idomin, sen ville hon se kevin inte väcka han utan bara se och det fick hon göra hon började nästan gråta tyckte han var så fin, hihi snutten då <3 ..
Vi öppnade toa dörren också en kille hade tydligen varit inne där jätte länge men han satt tydligen och sket sa han till Andra Tony. =p ..
Bella var där ute stup full, vi var nära att ta tag i henne och slänga ut henne om hon var för högljudd eller kom in här.
Har nog alltid haft något lite emot henne..
Nåväl detta var kvällen, det hände väldigt mycket mer men orkar inte skriva allt för denna dag..

Idag var det fullt med öl burkar och flaskor på tomten och i party tältet, Krille var väldigt bakis och jag antar att dom som var här också var det stackarna, vi var däremot inte avunsjuka på dom =) , Tony tänkte hjälpa till att plocka undan lite och GES WHAT , han hittade en OCB rulle, vad har man den till tro ? , jo man mäckar och rullar. och vi vet nog vilka det var som rökte inatt på vår tomt ... Vi hade lite koll på folket här med tanke på att vi var nyktra..
Vi satt och åt frukost med mamma och gick ner till centrum och solade och köpte 4 filmer, Ett solskydd som man sätter på fönstret på bilen till lill grabben , En badmadrass han kan ligga på antingen magen eller ryggen och flyta på vattnet när vi badar och håller i den =)  och ett gossedjur (hund) =) .. vi köpte också kebabb tallrik med oss hem och har kollat på en film av 4 så 3 kvar nu men tony och lill grabben sover så jag sitter här ett tag och ska ut och ta en cigg kanske jordgubbstårta .. 11 dagar kvar tills vi flyttar och i helgen ( nästa helg ) ska vi till ikea och handla massor. jätte kul ska det bli jag som är shop galen. =)

Här är några utav bilderna, så många bilder orkar inte lägga upp allt.

Madeleine » 2009-06-06 | 19:58:05
URL: http://mady89.blogg.se/

Gud vilken kul student han fick och det var tur att det inte ösregnade hela dagen :D

Själv fick man jobba :P

Sandra » 2009-06-07 | 22:46:15
URL: http://finest.se/sessy

Jag var förbi några timmar och såg dig när du var ute, tänkte hälsa men det var så jäkla mycket folk i tältet så man kunde knappt ta sig ut ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback