blää

Jag avskyr detta väder, man blir bara på så hemskt humör.. och Jag avskyr två människor som har nästan samma falska personlighet.. Sitter och snackar skit om henne till mig kommenterar till och med min blogg om denna människa men sen helt plötsligt är det en annan femma när dom börjar snacka då har hon inte sagt något då är denna person så himla snäll och trevlig, Haha say what ?? vad är det för stil du kör med fröken du hör ju hur knäppt det låter.. Du har då aldrig gjort mig någonting men det där räcker alltså, jag avskyr sånt och du vet att jag avskyr denna människa också och förklarat hur hon är, Du får vara vän med henne jag tänker inte hindra någonting men sitt inte och snacka om henne till mig och sen helt plötsligt så står du inte fast vid dina ord.. Jag tycker om dig ändå men du får ju tänka lite..

Well well, nog med dom där.. Ikväll blir det iaf mys med gubben framför tvn,
Nu ska jag möta Victoria och hämta ut Kevins puma skor på posten, Gud vad Kevin är på alla saker som finns i hans närhet haha så himla go pojke alltså mamma älskar dig <3
Angelica » 2009-06-03 | 16:43:55
URL: http://jelliica.blogg.se/

aawww så söt... =)=) gullig blogg... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback